Äntligen helg!

Och här sitter jag som värsta pensionären och lyssnar och fyller i Melodikrysset... :) Haha! 
Fast vid två ska jag åka med min farmor och se på Malena Ernman och ikväll ska jag på kräftskiva, som våra grannar har... Så det blir inte melodikrysset hela dagen! (A)

Annars under helgen blir det nog ganska mycket läsning och sen måste jag göra lite läxor också. Kemi, svenska, biologi och fysik/teknik...


Härlig läsning i massor!
H&M Magazine, Glamour, Tusen gånger starkare - Christina Herrström
(svenska-läxa) och Gossip Girl, Du och ingen annan - Cecily von Ziegezar...

Nu måste jag hinna med snabbgenomgången!
Puss och kram!

Kommentarer
Namn: eleonora:)

hahah, vi läser också tusen ggr starkare på svenskan! ;D

2009-08-30 @ 16:31:35
URL/Blogg: http://creewis.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: