Hejsan, Hoppsan!


Jag på en sten i Bollnäs...

Jag har inte skrivit på några dagar pga den sims-nörd jag är... (A) Så tisdagen och onsdagen tillbringades framför sims... och igår så skulle jag inte spela någonting alls, så då gjorde jag något annat som jag inte kommer ihåg... sen blev det middag hos farmor och farfar... :)
Idag var jag på någon konstutställning. Det var typ 20 tavlor på bara "tjej-kändisar". Den som jag tyckte var snyggast var på Audrey Hepburn och kostade typ 18 000 kronor... Sen fikade vi och åkte och handlade mat... Jag fick 12 stycken vita galgar av pappa att ha i min garderob (så att alla är likadana ;)). Men när jag hängde in dem märkte jag att jag hade behövt 8 till... men det blir en annan gång...

Imorgon ska jag till Grönan med syrrorna och Amaia! Det blir trevligt :D sen Lady Gaga på kvällen, och det ännu mer nice...


Reklam inför konserten som jag klippte ut ur tidningen...
Sen satte jag upp den på min anslagstavla bland alla
andra grejer...



Laddar upp bilder från konserten på måndag...
Ha det bra så länge!

Puss & kram!

Kommentarer
Namn: Molly

Fin bild :)))

Hallå du har ju inte skrivit ngot om skrivlägret!!!

Vi vill ju vet hur de va

kramar

molly

2009-08-04 @ 15:16:50
Namn: Johanna

Tack! ;)

Skrivarlägret är nästa vecka, börjar på måndag... :)



Klart jag skriver om det snart!

KRAM! <3 <3

2009-08-06 @ 17:54:19
URL/Blogg: http://johannathatsme.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: