I´ve got a headache

Hejsan, hoppsan!
Idag har jag spelat match med 95-laget. Eller en del av det. Vi var exakt elva stycken och det var lite tur. För en annan del av deras lag spelade match samtidigt och dem var bara tio... Vi förlorade iaf med 5-2, men det var en väldigt bra match. 95:orna var jätteduktiga! :) Efter matchen åkte jag hem och duschade och gjorde läxor (i nästan 2 timmar!). Det var tråkigt... men det är ju bra att ha dem gjorda!

Tyvärr kom det inga bilder från igår. Eftersom jag blev så trött när jag kom hem från Malena-uppträdandet.
Sen på kvällen var det ju kräftskiva. Det var inte så jättekul. Jag var det äldsta barnet som var där. Alla andra barnen satt och tittade på tv och spelade tv-spel... och sen åt vi och sen gick vi upp till tv:en igen... ;)

Just det!
Haha! Vet du vad jag såg på tyda.se när jag skulle kolla hur headache stavades?? Jag tittade lite snabbt på översättningarna och då stod det migrän och pannknack! Haha! Jag hade aldrig hört det förut :D Pannknack, hahah!! ;D


Kvasten, Gröna Lund 2/8-09.
Fotad när jag var där och såg Lady Gaga... :D


Just nu håller jag på och laddar upp ett Lady Gaga-klipp på youtube. Det tar aslång tid... :(
Lägger upp det  på bloggen när det finns på youtube...

Puss och kram, så länge...


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: