Nu är sommarlovet slut... :(

.. och om 28 min börjar jag nian! Det är lite sjukt faktiskt...

I lördags var det då match som sagt. Vi förlorade med 3-1, men det var ändå våran bästa match på väldigt lång tid. I våras när vi mötte samma lag så förlorade vi med 7-0, så den här matchen var lite bättre. Sen skjustsade vi hem alla (våran bil var väldigt full. Vi satt fyra tjejer bak, där man egentligen bara kan sitta tre och sen bredvid pappa satt en av våra tränare. Ni kan ju tänka er hur det luktade på vägen hem...;)) och hemma duschade jag och slappade framför friidrotts vm...
Igår tvättade jag mina converse. Dem blev inte så mycket vitare och det var synd. Men jag har haft dem i ett år, så det var inte så konstigt... Just det, jag badade för första gången i pappas nya bastu igår också. Det var skönt... :)

Nej, nu måste jag nästan börja stänga av datorn och packa ihop mina grejer. Men vi hörs när jag kommer hem från min första skoldag i nian...
Puss och kram


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: