Skrivarläger



Idag började skrivarlägret som jag anmälde mig till i juni(!). Det var trevligt! :) Träffade några trevliga tjejer där och det är ju alltid nice... 
I klassrummet vi satt i och lyssnade på Mats (Wänblad, våran ledare. Han har skrivit Heja Lovisa!-böckerna!) var det superkvaft. Jag och Eleonora (förlåt om jag inte stavade rätt; :() fick huvudvärk, det var inte roligt. (Imorgon ska jag ta med mig en vattenflaska.) Vid två-tiden gick vi ner till vattnet för Linnea och Maja skulle bada.Vi är nio stycken i våran grupp, men det var bara dem två som badade och resten satt och tittade på. På vägen ner till vattnet så såg vi två kopparödlor och det var roligt eftersom Maja är så rädd för ormar. ;)
Imorgon börjar det klockan nio igen, så det är bara för mig att gå upp typ kvart i sju och åka tre olika bussar igen... Men det går säkert bra, det gjorde det ju idag... :) Jag tror att jag laddar upp lite bilder från lägret imorgon också... får se... :)


Nu måste jag stänga av datorn och cykla till pappa. För idag börjar träningarna igen! :)
Puss och kram

P.S. Jag vet att bloggen ser jättekonstig ut, men någon gång när jag har tid ska jag göra den snyggare. Ni får stå ut tills dess... D.S.

Kommentarer
Namn: Emelie

Skrivarläger! Det låter ju superroligt! Hur hittade du det? Om du anmäler dig till ett sådant nästa sommar (eller om det finns under året?) så kan du väl säga till mig så kan vi gå tillsammans? Det verkar nämligen jättejättekul. Och jag älskar att skriva! Kram<3

2009-08-16 @ 19:08:40
URL/Blogg: http://ggumpans.blogg.se/
Namn: Johanna

Japp! :)

Jag hittade en annons i nacka värmdö posten... jag lovar att säga till om jag hittar någon mera och det skulle kanske bli nästa år också... :) vi får hoppas...

KRAM! <3 <3 <3

2009-08-20 @ 18:38:46
URL/Blogg: http://johannathatsme.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: