Trötta Fötter.


Bild från i somras...

Nu kom jag alldeles nyss hem. Hem från en lång dag, med mycket promenader.
Jag började klockan åtta i morse. Med idrott, vi hade friidrott. Man skulle ha två bra resultat, så man var tvungen att vara aktiv hela tiden. Jag hoppade längdhopp och stötte kula. På längdhoppet hoppade jag 3.40 meter som längst och på kula stötte jag typ 5.45 meter som längst.
Sen gick dagen och den var ganska seg. Vi hade inte lunch förrän 12.25 och sen hade vi bara biologi och franska och sen fick vi gå hem...
Lite senare på eftermiddagen (typ klockan 16) så tog jag bussen till en annan skola där jag träffade min sångfröken för att bestämma vilken dag och tid jag ska sjunga. Det gick snabbt och vi betämde på fredagar efter skolan. 
Sen hade jag ju min första fiollektion för terminen idag också. Det gick bra och var roligt, eftersom jag har fått en ny lärare (min förra gick i pension). Fast jag kom lite sent till den pga av bussarna. Dem tar lite lång tid ibland...

Nu tänkte jag fixa till bloggen lite och sen äta middag.
All kärlek! <3

Kommentarer
Namn: Olivia

Hej, jag har blivit nominerad till Veckans Blogg, skulle vara otroligt tacksam om ni kunde gå in och rösta på mig här: http://fridasjoblom.blogg.se/2009/august/finalisterna-i-veckans-blogg.html#comment jag är nummer 9.

Röstar på er också om ni är nominerade eller nått annat, som tack. Skicka bara en kommentar och säg att ni röstat och adressen där jag kan gå in och rösta på er, så gör jag det. Tack i förväg, puss <3

2009-08-25 @ 19:42:11
URL/Blogg: http://modernblog.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: