5 år efter tsunamin... :´(

Så var julen typ över för den här gången. Jag känner mig bortskämd eftersom jag vill ha fler julklappar. Fast jag fick ändå ett par rätt bra saker:

Nintendo Wii, svart :) (som jag delar med systrarna)
Guiness rekordbok 2010, till min samling
Skriv om och om igen, den som vann Augustpriset :) awesome bok!
Två vanliga, grymma böcker
Ett par vita "sneakers" som jag hade valt själv :P
Gossip Girl säsong 2
Snygga smycken (alla fall ringarna :))
Buzz :)
Fotbollsmössa och vantar

och massa annat som jag har glömt. Hade velat fått en dator, men jag får se, kanske får det snart iaf. Bilder på grejerna kommer någon annan dag (typ måndag), precis som 00-talets lista...

Nu blir det lunch!
CYA


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: