Första dagen på jullovet

God eftermiddag! ^^

Idag har det inte hänt så mycket, vaknade av att pappa kommer in i mitt rum och gör något konstigt ljud (eftersom han trodde att jag var vaken) så att jag vaknar (jag var halvvaken). Väldigt wierd...!
Jag gissade att klockan var typ fem över halv nio eller nåt, men den var tjugo över nio...!

Annars hände det inte så mycket. Kusinerna var här en stund och vi åkte pulka och så.
Det var inte så jättekul, vi har sämst backar här. Men jag gjorde en snöängel, kastade mig i snön två gånger och så blev jag mulad och sen mulade jag tillbaka. ;)


Just det, ni ska få se på en sammanfattning av 00-talet som jag har gjort. Jag vet inte om den är så bra, men det är iaf en lista. Den kommer upp någongång nästa helg skulle jag gissa... :)


Imorgon blir det kalas för min syrra, som fyller 11, och min mamma.


En rätt så fin, men oredigerad bild... från 8 december

Pussar

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: