Godmorgon!

Jag har precis ätit frukost och nu tänkte jag lägga in lite bilder från de två gångerna jag shoppade i forum, förra veckan...

Idag ska jag först till mormor och äta lunch där, sen blir det hem till mamma och packa lite och sen iväg till pappa. Jag byter alltid hem på fredagar (eftersom mina föräldrar bor på olika ställen).
Sen tror jag att jag ska packa nästan hela helgen. För på måndag åker jag till Norrland. :) Så under en vecka får ni klara er utan mig (det kan bli längre, eftersom internetet hos pappa inte fungerar...).

Just det; överraskningen från mamma var den fjärde boken i "It Girl"-serien (Cecily Von Ziegezar)... :D

Nu ska jag lägga in bilderna på datorn och sen lägga upp dem på bloggen!
Så länge får ni en solnedgångsbild som jag tog igår kväll... :)


















Puss

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: