Shopping vecka 28 - 2:2

Här kommer del 2!
Söndagen den 12 juli. Då var jag i Forum med mamma, en av mina syrror och mormor...
Egentligen skulle jag och min syrra ha nya skor och det fick jag iaf, men det blev lite mera grejer....


Det var sådana här skor jag skulle köpa, och jag hittade dem... :)
Man kanske ser vilka som är dem nya?! ;)
Väl använda, kan man ju säga...


Jag hittade också ett par supersnygga leopardmönstrade ballerinaskor...


Från vänster: Vita skor 199 kr, Stadium, Solglasögon 29 kr, Åhléns,
Svarta stora hårspännen 20 kr, H&M, Vita pärlörhängen 70 kr, Glitter,
Mamma Mia! På Svenska (jag älskade filmen, så jag tycker att den här
skivan är jätterolig) 59 kr och tomma cd-skivor (att bränna bilder på) 79 kr,
Media Markt och sist men inte minst Ballerinaskor 98 kr, H&M...

Nu ska jag gå och byta om!
Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: