15 dagar till min födelsedag... *lycka

Jaa... vad börjar man skriva när man inte har skrivit på flera dagar?? Det är den stora frågan. Man kan skita i det fullständigt eller så skriver man att man är ledsen och att man har massa plugg, typ som jag har skrivit i de senaste inläggen. Därför skiter jag fullständigt i det.

Hej!
Måndag idag. Betyder att jag byter hus. Stört, men det funkar. Iaf så är jag hos pappa nu och det betyder att jag får laga mat typ hela veckan. :( Så därför undrade jag så fort jag kom hit om han ens hade någon mat (han brukar oftast inte ha hunnit köpa någon mat under helgen) och jag gick och öppnade kylskåpet och det var.... (*spännande musik*) fullt! Ja, kul va?!
Idag så var jag i skolan. Vi hade engelska, matte (och nej, inte svenska), slöjd, franska och kemi. Sen slutade vi tio i två, *lycka. :) I franska fick vi iaf 23 (!) glosor till imorgon, jaa... fast jag kan typ redan hälften. 
Ikväll blir det träning och innan det middag och läxor. Imorgon är det skola och sen fiol och sen chill. Ja, säkert lite läxor också... :S 

Nej, nu måste jag flytta på mig. Min syrra tjatar på att jag måste dela med mig av internetet. Hon ska hinna chatta med typ halva klassen och hela laget innan träningen. ^^

Ni får iaf en bild....


Säkert har jag laddat upp den här förut, men jag tycker att den är fin...

Puss och kram...

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: