En fattig människa är inte den som är utan pengar, utan den som är utan en dröm...

Hej allihopa som inte orkade läsa förra inlägget!
Idag var jag i forum igen, haha, fast den här gången med Emelie och Sara. Det var roligt att träffa dem igen!
Imorgon får vi se vad som händer, men jag tror att jag ska till forum med min syrra. Hon ska typ köpa en väska... :) Sen på kvällen blir det bowlingkalas för en 9-åring... ;)

Just det, igår var jag ju med farmor i forum. Jag fick välja en klocka som jag ville ha (födelsedagspresent). Jag hittade först en fin med jättestor urtavla, men den var för stor. Sen visade hon som jobbade där mig en annan som var lite mindre (och inte lika snygg) som hon köpte. Fast jag kommer inte att få den förräns på tisdag eller när jag har kalas... Sen köpte hon en mascara till mig, som jag fick som lite "för"present... haha.. och sen åkte vi iväg på gympan...

Nej, nu ska jag hitta på något annat (annars blir det här inlägget också för långt)!
L O V E


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: