Hemma igen!





1. Jag ute på parkbänken där vi drack chailatten... 2. Molly med sin chailatte... 3. Här visade Molly hur mycket hon ville ha egentligen. Hon tyckte att det var för mycket.


Nu är jag hemma igen. Vi hittade inte något jobb i forum. :( Men vi ska åka dit på tisdag igen, för att typ alla butikschefer var lediga idag. Jag tyckte det värkade roligast att jobba på biblioteket. Vi får se om det blir där.
Annars gick vi runt där och snackade och innan Molly kom så köpte jag några hemliga grejer. Ni får inte se dem förrän om några veckor. ;) Nu blir ni allt nyfikna va?! Haha...

Just det jag och Molly testade chailatte också. Det var gott men dyrt (30 kronor för en liten). Det smakade typ jul och skulle vara perfekt på vintern. :)

Nu tror jag att jag ska ut och springa lite. Jag blev sugen på det och att träna konditionen är alltid bra. :)
Puss och kram

Kommentarer
Namn: Molly

ojoj vilken hemsk bild på mig!!

2009-10-11 @ 00:09:57
Namn: Johanna

Nej, den är fin <3

2009-10-11 @ 14:18:05
URL/Blogg: http://johannathatsme.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: