Höstlovstorsdag

Hejsan hoppsan!
Idag var jag i forum igen. Hahah. När jag kommer tillbaka till skolan och folk frågar vad jag har gjort på höstlovet så svarar jag "Hängt i forum". Hahhaha, sämst humor!
Men iaf så var jag där i tisdags, igår och idag. Ska nog åka dit imorgon också... ^^ Min syrra ska köpa en väska...
Idag så var jag där med Emelie och Sara, några små fina vänner från min gamla klass. :) Vi gick runt, fikade, såg massa folk från skolan, gick runt, träffade folk, gick runt lite till och sen avslutade vi med McDonalds. Eller det kanske inte riktigt gick till så.
Okej; först åkte jag dit vid ett och då hade dem inte kommit än, så jag gick runt och kollade på lite olika grejer. Sen träffade jag dem och då gick vi runt i lite olika affärer. Sara och Emelie ville absolut gå till Media Markt! Så då gick vi dit. Där köpte Emelie en David Bowie skiva. Efter det gick vi vidare i massa affärer och sen fikade vi. Jag betalade 52 spänn för min fika (en limecup och en liten chailatte)! Det var lite dyrt tycker jag, men det var trevligt iaf (nu märker jag att jag har skrivit för långt och för tråkigt, men jag fortsätter iaf). Sen kom det en kille från våran gamla klass som fikade med oss och sen kom det en till kille, men han var lite tråkig för han stod bara och pratade med oss en stund. Sen gick han. Vi fortsatte att gå runt och Sara köpte lite grejer. När vi gick från en affär till en annan på andra sidan så mötte vi två killar från våran gamla klass, som hade sagt att de inte skulle komma, och en som går i deras klass just nu. Vi följde efter dem ett tag och sen åkte dem hem. Det var tråkigt. :( Vi gick runt lite till och vid typ halv fem blev folket hungriga, så då gick vi till McDonalds. Jag hade typ inga pengar kvar, så jag köpte en cheeseburgare för 10 kronor. Efter det åkte vi hem och hemma åt jag lasange...

Jaa... världens tråkigaste inlägg. Men ja, det får gå...

Puss och kram...

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: