Så var det höstlov igen...

Japp, idag blev höstlovet till verklighet. Inte för att jag har längtat efter det eller så (det har jag inte), det lät bara bra att säga så.
Idag i skolan så hände det inte så mycket. Vi hade matteprov, som gick sådär. Jag vill jättegärna ha mvg i matte nu när det har gått så bra, men jag tvivlar på det nu. Fast det är ju ändå lika långt kvar, som det som har gått, till jullovet. Sen så hade vi engelska och jag gjorde klart min power point om miljön. Det var bra. Efter det var det tidig lunch, som varje fredag. Det blev makaroner och kycklinggryta. Det var faktiskt gott. Sen var det bara två (sega) lektioner kvar - svenska och so. Men det gick bra, jag somnade inte. På svenskan hade vi en debatt. Det var kul. Klassen var uppdelad i två grupper som sa emot varandra hela tiden... :) Men iaf, sen hade vi so. Hela lektionen gick åt att våran so-lärare snackade om vad vi skulle ha på provet, som ska vara den 5 november (min kusins födelsedag!) Det kommer att handla om islam... Inte min starka sida direkt. Men jag hoppas att det går bra...
Vid tre var det sång, som vanligt och efter det åkte jag med min syrra och min pappa till Barnens hus. Min syrra ska gå på halloweenfest ikväll och då skulle hon ha en liemansdräkt. Ja och sen hamnade jag här...

Snart kommer ett inlägg med bilder som jag har redigerat lite i photoscape.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: