Söndag och sämst på rubriker


Foto från september

Hej!

Nu håller jag på och fixar mig efter duschen. Hela dagen fram tills nu så har jag "arbetat", haha. Vid elva gick ja ut och skulle springa lite. Fast det blev inte så mycket eftersom min syrra följde med och hon hade ont i foten. Så, ja, det blev lite joggning och lite utfallssteg, knäböj, 90 grader, intervaller och lite annat "roligt". Jag hade hoppats att jag skulle känna mig duktig efteråt, men det gjorde jag inte. Så jag och min syrra var ute i typ en timme och "tränade" lite. Sen när vi kom hem igen så skulle vi hjälpa pappa att ta in utemöblerna och kratta löv. Så det ar jag också gjort och nu kom jag nästan precis ut från duschen.
Snart ska vi åka hem till kusinerna, eftersom deras pappa (min ingifta farbror) fyller år. Han är faktiskt född 1975, samma år som Enrique Iglesias. Det är därför jag kommer ihåg det. Haha ;)
Nej, nu måste jag skynda mig. Vi ska åka om typ 10 minuter...

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: