Varför går det inte??

Här sitter jag nu och typ fryser ihjäl (och hostar), eftersom pappa vägrar sätta på värmen. Det är skitkallt i hela huset (pappa kallar det friskt) och den kallaste platsen är i mitt rum. :/ Men iaf så försöker jag elda i våran kakelugn, men tror du att det går?? Svar, nej. Förut var jag grym på det där, men händer det ingenting. Och när jag skulle börja tända så hittade jag en tändsticksask och i den låg det två tändstickor. Sen sket det sig och då tog ju tändstickorna slut, så jag var tvungen och leta typ överrallt efter lite tändstickor. Och där, längst in i ett skåp så hittar jag ett paket, som är som tur är helt fullt. Så nu har jag ett helt paket tändstickor, men fortfarande ingen brasa. Jag får jobba lite till med det där... :( Jag trodde att det bara var att tända och sen brann det fint där och så blev det varmt, men nej.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: