Friidrottsdag

Idag var det friidrottsdag. Vi började klockan 8.30 med friidrott. Då var det kast med liten boll... Det gick inte så jättebra. Sen blev det 100 meter, längdhopp, slungboll och kula. Längdhopp var roligast. Som längst hoppade jag 3.45 meter... :) Typ halv tio började löpningen. Lärarna hade gjort en bana runt området som var 4.2 km. Jag och Fia powerwalkade och joggade. Det tog 48 minuter... (A) När jag tänker på det nu efteråt, låter det som om vi gick jättelångsamt, men vi hade en bra fart och stannade bara en gång - vid vätskestationen.
Efter lunch hade vi samarbetsövningar vid Kockan. Det var roligt, men vi kunde inte göra alla, för vid några stationer fanns det inga grejer och när vi skulle göra den sista började dem att plocka undan... Iaf så slutade vi typ halv två och det var skönt.




Den här gjorde jag alldeles nyss i ett jättebra bildredigeringsprogram - Picasa 3...
Tyckte att den blev ganska bra...



Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: