Höst.

Hej hopp!
Så var det söndag igen. Igår spelade jag match. Vi förlorade med 4-2, men det var typ våran bästa match på väldigt lång tid. Så det var roligt.
Sen på kvällen blev vi bjudna till farmor och farfar på middag och det var trevligt. Vi åt grillade biffar och potatis. Farmor lagar alltid asgod mat, och så var det den här gången också. Sen kollade vi på barcelona matchen på tv. Jag tror att den slutade 2-0, jag kommer inte riktigt ihåg. Zlatan gjorde iaf första målet och Messi gjorde det andra.

Hela den här helgen har jag frusit lite mer än vanligt. Jag tror att det börjar bli höst ute. Det är lite härligt, fast jag vill fortfarande ha sommarlov. Det var så skönt att kunna göra vad man vill och typ gå och bada hela tiden och så. Fast det är ändå bra med hösten, eftersom jag fyller år då. Men det är fortfarande ganska långt kvar (lite mindre än två månader).

Idag ska jag träffa Alice tror jag. Hon och min syrra ska typ spela in musikvideor till låtarna som de ar spelat in och då måste dem ha lite hjälp. Sen på eftermiddagen ska jag nog se när två av mina tränare spelar match. Haha, det kan bli kul. Undra om dem är så bra som dem säger?! :P 



Jag skriver senare! Nu ska jag ladda ner något program åt min syrra... och sen kanske jag skriver ett inlägg om mig...
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: