Idag är det tisdag...

Idag är jag trött i benen. Hade träning igår och halva var typ springträning, imorse hade vi friidrott på idrotten och vid fem cyklade jag fram och tillbaka till fiolen (typ 4 km)... (Och där fick du veta att jag var på fiol idag också, bra va?? ;))
Annars har dagen varit rätt okej. Vi hade fysik, svenska, matte, franska och biologi. På franskan hade vi glosförhör. Det gick inte så jättebra. Jag kunde nästan all. Fyllde i alla förutom en... Men när min franskalärare tog pappret så sa han att det såg bra ut... fast jag tror inte att det kan bli så mycket bättre än det vi hade i torsdag. Då fick jag 19,5 av 20,5 och jag siktar på mvg, så det var ju bra. Hoppas jag lyckas på det här också...
A just det, våran biologilärare kom på idag, andra lektionen, att vi bara hade 40 min biologi istället för 50. Det tyckte jag var dåligt eftersom biologi är tråkigt och lite svårt. Så nu ska dem ändra schemat så vi får 50 minuter... :(




Fotade lite efter middagen... Den bästa blev så här...
Nu fick jag lust att fota lite till och få till dem där asbra bilderna... tror att jag ska gå och göra det...

Kärlek...


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: