Mardi - Tuesday - Tisdag

Okej, nu är jag hemma igen. Eller egentligen kom jag hem för typ en timme sen, men jag var tvungen att laga lite mat. Köttbullar och färskpasta. Nu väntar jag bara på min syster så ska vi äta och så kommer de andra två hem om en timme eller två...

Här kommer bilderna jag lovade att ladda upp: :)



Dagens armband. Båda är typ från 80-talet. Mammas gamla. Det översta hittade jag i en låda i morse. Jag tröttnade på de andra jag hade hela tiden och jag älskar det "nya"! <3 Det understa har jag haft i typ hundra år, men jag älskar det fortfarande... :)



Den här hittade jag i min garderob i går. Den fick jag av min moster som födelsedagspresent i höstas och så har jag inte vetat hur jag ska använda den, förräns igår... :) 



Så här ser den ut på...

Nu börjar idol om två minuter och det måste jag se... haha ;)
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: