Så var det torsdag igen...

och två dagar sen jag bloggade sist. Förlåt, men jag hinner verkligen inte. Hoppas det blir bättre nästa år, men det tror jag eftersom jag får en egen dator då... :)

Idag har jag iaf varit i skolan (vilken överasskning!). Vi hade först franska på morgonen. Glosförhör. Det gick ganska bra, hoppas på alla rätt. Efter glosförhöret gick vi till den andra gruppen och kollade på en konstig fransk film. :S Iaf, så slutade lektionen efter det. Sen hade vi idrott. Det var softboll. Ganska så tråkigt. Efter det så hade vi... nej, nu förstår jag om ni tröttnar, men jag ska inte ta resten av dagen. Bara lite om so:n och musiken och bildprofilen. Oj, det blev visst hela dagen ändå. Förlåt. 
Ni som har tröttnat kan börja läsa det stycket som kommer efter det här:

Okej, iaf så sa våran so lärare idag på so:n att han skulle vara hemma med sin dotter imorgon så då slutar vi 13.10 istället för 14.35 :D och på musiken hade vi roligt faktiskt. Jag, Julia och Molly skulle skriva en låt. Det gick sådär. Jag tycker att det är assvårt! Men ja, det går säkert bra när man har kommit in i det. Sist men inte minst ville jag berätta att på profilen satt vi ute på ett berg och ritade av träd. Det var lite roligt men på slutet blev det väldigt kallt...

Här kommer en bild som är tagen direkt efter klassfotot förra veckan. Mest för Emelie ♥


Jag står på mittenraden längst till höger ifall ni undrar...

Nu ska jag ladda upp lite bilder... :P
Puss och kram

Kommentarer
Namn: Emelie

Yey vad roligt! Kul att ni spexa till det. Vi fick inte göra det :S

Btw, vilka är det som står och kysser varandra i hörnet? Hhehe curios

<3

2009-09-24 @ 18:21:03
URL/Blogg: http://ggumpans.blogg.se/
Namn: Johanna

Nej, vi fick inte det heller. Egentligen. Men vi bestämde att alla skulle ha något vitt och rött på sig. Helst vit tröja och röd slips och då kunde ju han inte be oss att gå och byta kläder... :)

Samuel och Emma. De blev ihop typ en vecka efter att skolan började och sen i våras är Nellie och Leo ihop, så vi har två par i klassen... ;)

<3 <3

2009-09-24 @ 18:45:06
URL/Blogg: http://johannathatsme.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: