"I forgot to say out loud how beautiful you really are"

Hej, hej! Här sitter jag och kollar på Gossip Girl.... :) jag är verkligen helt fast vid det. Det är så bra! <3
Men idag har jag iaf varit i skolan som vanligt. Vi hade skolfoto idag faktiskt. Jag tror att det gick bra, men jag är väldigt nyfiken nu hur dem blev. ;) I min klass skulle alla rött och vitt på sig, fast helst en vit tröja och en röd slips. Iaf, sen på eftermiddagen fotades hela högstadiet på skolgården. Vi får se hur det blir sen. Jag hade solen i ögonen, så det blev kanske inte så bra...

Iaf så var dagen ganska så skön... nu ska jag titta klart på gossip girl och sen måste jag göra lite läxor!
Puss och kram

A just det, rubriken är en mening från låten Please don´t leave me med Pink...


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: