Sixth of April

Fett dåligt! Eric Saade förlorade sin första plats på Rix Topp 6 nyss! :'( *snyft, snyft* Nu gråter vi...
nej, okej, så mycket tycker jag inte om honom. Men det är fett dåligt ändå, han låg etta hela förra veckan.

Idag var jag ju och städade med farmor. Det gick ganska så snabbt och bra. :) egentligen skulle jag fått lite pengar för att jag hjälpte till, men det blir en annan dag. Juste, jag och farmor gick en promenad också, med Joshi. Han är en söt liten hund som farmor och farfar är hundvakt åt. :) tyvärr tog jag inga bilder idag, men imorgon ska jag hem till dem och då SKA jag fota...

Nej, nu ska jag kolla runt efter lite klänningar eller nåt. Om jag hittar några snygga laddar jag upp dem här... :)
Kramar!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: