The first of April

Image and video hosting by TinyPic
|Random pic från google|


Här sitter jag hos mina småkusiner och längtar efter att fota... åååh! Jag har så stor lust att fota nu!
Rätt skön dag idag faktiskt. Även fast jag var sjukt rädd för våran so-lärare. :S Han ska alltid hålla på och lura alla och jag orkade verkligen inte med det idag. Jag har fortfarande ingen aning om han lurade oss eller inte, men nu bryr jag mig inte heller. Jag klarade mig rätt bra därifrån och det är det som är huvudsaken.
En annan bra grej var att vi fick påsklunch i skolan och vi fick/skulle ha fått påskmust. Men när jag, Molly och Maja kom vid kvart över tolv hade de bara två flaskor julmust kvar sen förra året...

Måste bara säga att jag tycker att du är underbar Fia och jag är avundsjuk på din röst! För er som inte har någon aning alls om det här, så var det så att Fia sjöng på musiken idag och hon har aldrig gjort det in för oss förut och det var underbart. Hon har seriöst världens finaste röst! Och, nej, det är inget aprilskämt. Fia <3

Nej, nu måste jag nog stänga av datorn här. Annars kommer jag nog bli väldigt trött imorgon.  Kusinerna brukar springa precis utanför dörren till mitt rum (haha, det är ett gästrum, men det är typ alltid bara jag som sover där. syrrorna sover alltid på loftet ;)) klockan 8 på morgonen. :S
Juste, imorgon ska jag också äta lunch hos farmor med alla kusinerna (jag har 3). Då SKA jag fota! :D

Så, godnatt!
♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: