Today is a day. Like a normal day.

Hej, hopp!
Life is going on like before.


pic: google

Idag tänkte jag typ åka till stan eller nåt och fota. Eftersom det är så fint väder! (Y) Egentligen hade jag tänkt åka till TBS (Thoren Business School) på nån öppet hus grej, men enligt hemsidan verkade det precis som om det var som ett vanligt öppet hus och det var jag på i typ januari, så jag vet inte om jag tänker gå...
Kanske orkar jag inte, eftersom jag har träningsvärk i typ hela kroppen efter matchen igår (vi förlorade med 4-0 mot ett ganska dåligt lag) och i förrgår (då vi mötte 95:orna i en träningsmatch - förlust med 1-0). Så, jaa.. vi får se. Men snacka om att vara ovan att spela match ;) men det var kul iaf :D




Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: