Dagens lista


Min senaste kram: Cecilia
Idag har jag lärt (mig att): känna min nya klass lite.
Jag trodde aldrig att: jag skulle få en kram första skoldagen, där jag inte känner någon.
Jag lyssnar på: ABBA.
Jag pratar: inte just nu.
Jag avskyr när folk: retas.
Jag är sämst på: ta kontakt... ;)
Om jag skulle vara ett djur skulle jag vilja vara:
Min bästa vän är: några fina tjejer...
Kärlek är: helt j***a, fantastiskt underbart!
Den bästa tiden i mitt liv: - Eric Saade.
Jag har mist: min morfar, när jag var ett år.
Jag är: trött...
När jag borstar tänderna: tänker jag oftast på hur tråkigt det är.
När jag lagar mat: tar det aslång tid.
Jag är rädd för: tjuvar... tror jag.
Den värsta känslan är: ånger.
Mitt mentala Bollplank: Maja<3
Den bästa känslan är: kärlek...!
Jag är bäst på: att snacka om mig själv och vad jag tycker.
Jag kommer alltid att vara: mig själv.
Det finaste som finns är: kärlek.
I sommar: har jag kollat på fotboll :D
Sist jag verkligen grät var: när jag insåg att jag aldrig mer kommer få se min mobil.
Jag kan: prata.
Jag kan inte: spela gitarr och piano.
Min mobil är: rosa.
När jag vaknar på morgonen: öppnar jag ögonen.
Innan jag går och lägger mig: borstar jag tänderna.
Just nu tänker jag på: träningen.
Idag har jag: varit på upprop i skolan.
Ikväll ska jag: träna! :D
Imorgon kommer jag: gå till skolan.
Jag vill verkligen ha: sömn.
Den jag senast pratade med var: Pappa eller en syster.
Det som betyder mest för mig är: min familj, skulle jag gissa. Men, kärlek.
Jag vill: sova...

Fick bli en liten lista :P

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: