#1 - O M M I G



En glad tjej i sina bästa år. Eller inte.
Nej men, jag heter Johanna Lilja Berit Fredriksson (efter mormor och farmor), är nyss (3 november 1994, föddes jag) sexton år fyllda och tycker om fotboll. Jag bor i Nacka kommun lite öster om Stockholm i ett rött hus och i en lägenhet. Här har jag bott hela mitt liv och jag gick i samma skola i tio år, sen började jag på AtleticaGymnasiet på Kungsholmen :)

Jag har spelat fiol i sju år, men ska sluta nu efter jul. Jag har sjungit i fyra år, men ska sluta på det med. Annars har jag gått på keramik, varit med i olika teatergrupper, gått på dans och fotbollsskola.
Sen sexan har jag gått på fotboll och spelat i ett lag som hela tiden har satts ihop med andra lag, men den här hösten 'dog' typ laget. Tyvärr. Jag tror att vi vann typ fyra matcher på fyra år eller nåt ;) haha, men det var kul, men oseriöst.

Inredning och design är fett kul och intressant, precis som datorer och teknik, som jag har rätt så lätt för.
Jag älskar omelett (med skinka, ost och champinion-fyllning) och våren är min favoritårstid.
Jag tycker att kärlek är sjukt fint och nummer 3 är mitt favoritnummer (dock har jag alltid 15 på matchtröjan).
Jag tror att jag tänker alldeles för mycket om allt och alla, men jag vet inte om det är positivt eller negativt och jag tror också att jag pratar alldeles för mycket om mig själv.

Jag är Djurgårdare enda in i hjärtat, men jag tycker att Ryssland är det landslag med roligast fotboll (sen Spanien) och att Liverpool FC är det bästa utländska laget. Fernando Torres, Roman Pavlychenko och Wesley Sneijder är typ mina favoritspelare. På fotbollsplanen är jag mittback (men önskar att jag vore högerytter).
Eric Saade, Enrique Iglesias, Swedish House Mafia, ABBA, Moneybrother, Daniel Adams-Ray, Amy MacDonald, Lars Winnerbäck, Anna Ternheim, Thåström, Lykke Li och Johnossi är sånt som brukar spelas i min iPod och i mitt Spotify.

Jag suger på engleska, men är rätt bra på matte. Ja, jag tycker att det är kul.
Paket är underbart, tycker jag!
Jag tycker om att skriva och att fotografera, och att läsa, och jag älskar att skriva i sådana där mina vänner-böcker!

Hatar att beskriva mig själv, men jaa... jag är väl typ snäll. Många säger att jag är rolig. Kan vara för att jag garvar åt mina egna skämt och för att jag kommer med de sämsta skämten.
Jag tycker om att vara glad och hoppas att det ska göra andra glada också. Finns ingen mening med att gå runt och sura tycker jag :)

Björn Gustafsson är stört bra och jag brukar lägga in hans citat i mitt liv då och då. Haha, det finns folk som suckar åt det...

Jag älskar att vara social och träffa människor, även om jag kan vara lite blyg. Men det är stört kul att vara med sådana man tycker om, och typ snacka, fika eller spela kort :P

Jag är lite svag för pojkbandsmusik (A) Fett bra! och killar som är B R A på musik eller spelar fotboll blir snabbt mycket snyggare.

Juste; jag är typ 170,5 centimeter lång och har storlek 39 och 40 i skor - careface ;)
Jag är morgonpigg, har aldrig snoozat i hela mitt liv, och kvällstrött. Som suger.
Rosa är typ min favoritfärg, men även vitt och gult är fint tycker jag. Dock inte tillsammans...

Slutligen tycker jag att julen är fett mysig och tycker att alla är värda en världsbäst jul!

Ööhm, jaa... det blev rätt så långt (A)
Undrar ni något mer är det bara att fråga på! :) ♥


Kommentarer
Namn: Maja

Du är fin du <3

2010-12-21 @ 01:19:58
URL/Blogg: http://choudoii.blogg.se/
Namn: lilja

Heter du Lilja i mellannamn :D:D

2010-12-22 @ 16:48:53
URL/Blogg: http://liljabjorks.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: