#6 - Min klass

Hmm... jaa...
Jag går medialinjen, med fotbollsprofil, och min klass heter MP10A (media(p?), start 2010 och första klassen - A). Vi är 18 stycken halvt galna, roliga typer, som inte gör så mycket i skolan egentligen :P
Men i alla fall. Jag tycker att min klass är fett kul, men lite slapp liksom. Typ ingen som pallar plugga... Men den är fett rolig och jag garvar typ varje dag i skolan. Vi brukar spela kort och det är fett kul! :) ibland spelar vi fotboll också, eller typ killarna gör det.
Men min klass är fett skön med kul humor :D

MIN KLASS!



Nadia, Lukas, Oliver, Ruben, Angelica, Caroline, Emma, jag, Sofia, Cecilia, Arjun, Josefine (min mentor), Marcus, Felix, Arvid, Anton, Nader, Elliot, Rickard.

Nu har dock Rickard och Cecilia slutat...


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: