det räcker med de plågor som jag redan har.

Jag är otaggad på allt idag. Hade lucia som gick sådär. Glad att det är över. Har grejer hela veckan, men sen är det lov... men kan du förklara hur man ska orka.
Nu ska jag sova. Det är det enda som lockar. Godnatt.



det är så jävla tråkigt o segt o trist me,
alla dessa bills så om bara Gud visste,
om bara Gud visste hur skön jag va
skulle Gud säkert pröjsa min lön idag,
men jag har säkert för höga lönekrav
o jag glömde som vanligt min bön idag.

Ge mig inge ansvar ställ inga krav,
jag vill bara dansa o ha det bra
ställ inga frågor du får inga svar,
det räcker me dom plågor som jag redan har
säg inte till mig vad jag ska göra,
för vad du än säger kommer du förstöra
från mig är nej det enda du kommer höra
så låt oss go bananas o bli helt störda

kan man slippa att ha någon väckarklocka för jag diggar att softa
och däckar ofta o jag vill helst inte gör nånting' alls,
ska jag göra nått ska det vara nånting' nice,
vill inte låna, vill inte vara pank
vill inte råna, råna en bank
är ingen idiot så jag säljer inte knark
försöker vara stor jag försöker vara stark,
jag vill bara leva på en grön kvist
bara leva mitt liv med en skön twist
Ledig.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: