if you want it too, then there's nothing left to do



Nu ska jag kolla på julkalendern. Det är typ mitt i natten och jag har suttit här hela kvällen igen. Men så är det.
Hade för många tankar som försvann lika snabbt som de dök upp. Älskar att Lilja hade skrivit ner hela BG-kärleksdikten på sin blogg. Det gjorde typ min dag. Eller i alla fall min kväll. Egentligen borde jag sova. Imorgon ska jag göra typ inget. Men det är bra att sova ändå. Eller jag ska typ träffa mina småkusiner (4 och 2) och så ska jag väl träna fiol (typ sista gången) och lägga in bilder i datorn (som jag kommer få damp på). Sen borde jag kolla på någon film. Typ Notting Hill för att den är så bra. Eller förresten så skulle Love Actually vara underbar att se. Jag måste sluta säga det där ordet. Underbar. Underbart. Underbara. Underbaraste. Underbarast. Underbaraste. Det finns faktiskt folk som stör sig på att jag säger det så ofta. Nej, nu tycker jag att det här börjar spåra ur. Kanske är det dags för julkalendern (med min klasspolares pappa som spelar pappan), kanske. Men jag känner för att skriva något mer, men jag vet inte vad. Lovekärlekfeelings. i think of you.
Godnatt.

Kommentarer
Namn: Lilja

Inte visste jag att du hade blogg! Den är grym, så nu kommer jag väl hänga här varje dag ( så glöm för guds skull inte o skriva!!) Björn gustavsson in my heart <3!

2010-12-11 @ 11:45:18
URL/Blogg: http://liljabjorks.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: