There's something about Christmas time That makes you wish it was Christmas everyday

Det är inte så lätt att ta med vissa saker hem från ikea utan att folk märker det...
Jag suger på att ljuga och dölja grejer. Men det var stört kul! :D



Jaa, idag har jag varit på ikea, som sagt, och handlat julklappar och ätit julbord. Fast det sög. Faktiskt. Men innan det sov jag till halv tolv! och sen åt jag lunch och duschade.
Sen jag kom hem från ikea (vid sju, typ) har det varit fullt upp. Vi skulle skriva ut bilder samtidigt som vi skulle slå in paket, byta till jullakan och klä granen.  Ja, det har gått sådär.
Nu ska jag byta till jullakan och sen kolla på julkalendern. Det börjar bli lite spännande nu, inte långt kvar ;)
Puss och kram och godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: