En kamera, en kamera, en liten, liten kamera


Fantastiskt fina Fia | fotad förra torsdan... oredigerad och lite konstig


Ååhh, vad jag är sugen på att fota någon. Fia, Elli, Maja, Molly, någon??
Har suttit och kollat in bloggarna byellen.se, beccas.se och jobbiigt.blogg.se så sjukt fina foton! Speciellt Ellen och Beccas porträtt bilder...
På söndag kan jag, om någon kan/vill då... ring eller smsa mig!!!!

Imorgon ska jag iväg till Atlectica gymnasiet och kolla hur det är där. Tänkte kombinera medieprogrammet (foto) med fotboll :D
Kanske skriver jag då. Nu ska jag se fortsättningen på Let's Dance...

Kramar!

Kommentarer
Namn: Maja

Jag vill :3 Men jag kan tyvärr inte idag...men vi kan väl prata om det lite senare, jagkan sms:a dig!! Pöss <3

2010-02-07 @ 12:16:08
URL/Blogg: http://choudoii.blogg.se/
Namn: Emelie

Jag kan absolut ställa upp som modell någon gång. Det låter jätteskoj! Puss

2010-02-13 @ 19:54:00
URL/Blogg: http://ggumpans.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: