L I F E

Idag är det lördag och jag chillar galet! Och det är sportloooooooov! Det är också helt galet...!
fredag torsdag drar jag till Blidö med the Glassel family + systrarna. Awesome! Nej, men det kommer bli underbart... annars så tänkte jag typ vara med kusinerna, nån kompis och plugga(!) asså, jag fattar inte plugga på sportlovet! vi ska ha två prov vecka 10!!! Signalsystemet (biologi) och andra världskriget (so)... och våran biologilärare bara: "plugga inte ihjäl er nu. Det är lov, ta det lugnt." ööhh?? jaa... hon är som hon är... :S

Tyvärr blir det inga bilder förräns på Blidö (hoppas jag), eftersom min kamera är på "service" :( jag råkade tappa den i golvet, så duktig som jag är, så kameran känner inte av objektivet. Det suger!! Jag saknade den redan när jag hade lämnat in den :´( men, jaa, kanske fotar jag lite med min digitalkamera, men den är sjuuukt dålig...

Nej, nu ska jag fortsätta lyssna på den här underbara låten:


Linda Sundblad - Let's Dance

Undra vrf jag inte har lyssnat på henne förut?? Hon är ju faktiskt bra!

Ha det bäst! <3

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: