Then we'll run Until we're strong enough to jump



Jahapp... det var ju kul. Hade gjort värsta bästa inlägget och så när man trycker på "sudda"-knappen för många gånger så går man bakåt och allt raderas. Det var ju kul.

Jag har iaf varit i Solnahallen idag (:S). AIK Star Girl Cup, spelade inte (eftersom vårt lag är oseriöst!(?)), men kollade på när min syrra gjorde det. Egentligen ska de vara bra, men de åkte hem med 0 poäng.

Annars var/är?? det rätt bra. Älskar min spotifylista... ♥ sjukt bra. När jag skrev det här förra gången (*suuuuuuuuck*) så var det Paper Gangsta med Lady Gaga... ♥

Just det jag hade 35 vänner (av 174) inloggade på facebook för inte så länge sen. Och det är ovanligt för mig. Det brukar vara typ 25.

Annars suger allt och jag har huvudvärk. (Bra Johanna, nu sa du det! Jag ska annars alltid vara så positiv)


Orkar inte redigera... :S iaf fotad någongång på jullovet när jag gick ut och gick och fotade (sjuktkallt)

Nu: söndagsbastu
Strax: sova
Senare: skola

~Johanna

Rubriklåt: Crawl. Chris Brown.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: