Wierdo - konstiga... ifall ni undra

Dagen idag var rätt trevlig. Den förgyllde mitt jullov.
Alltså. Maja kom hit vid halv två och vi nördade sims 3, haha. Vi gjorde flera mongofamiljer och andra roliga saker. Ja, det var trevligt iaf. Har tyvärr inga bilder, bara några oseriösa... ^^ Men jag lägger upp några...



En sims-gubbe Maja gjorde... ;)


Sen gjorde vi oss själva. Då blev Maja typ så här...

Imorgon är det måndag och då är det en ny dag. Tänk; då är det måndagen den 4 januari 2010, det har det aldrig varit förut... hmm... :O
Jag vet jag har sjukt konstiga tankar ibland... :P haha

Nu är det dags för söndagsbastu... :)
Puss och kram! ♥

Kommentarer
Namn: Maja

Sims nördar är vi allihopa :3

2010-01-09 @ 23:29:51
URL/Blogg: http://choudoii.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: