Hey there people, I'm Bobby Brown!



Syster när vi badade med mamma i typ måndags | fotad med min digitalkamera


Inget händer.
Kanske köper en pool man kan ställa upp, ni vet, idag. :) Får se. Ska i alla fall följa med pappa och syster till typ rusta. Även fast jag inte gillar det... :P

Igår kom farmor hit och vi gjorde värsta lunchen som vi bjöd pappa, farfar och en annan snubbe på. Sen stack vi och badade. Det kändes kallt, men var grymt skönt.

Juste. Vi ska få trådlöst nätverk här :D snart... pappa ska bara hämta den där grejen på posten och sen fixar mina kusiners pappa det. Jag hoppas och tror att det är 100 gånger snabbare än det här mobila...

Haha, rubriken är bara för att jag hörde den för ett tag sen... haha. Nice låt asså! ;D

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: