Life will never be the same without u




Bästaste klassen ever! ♥ pic: balen igår
♥ Älskar er alla! ♥

Idag var det då skolavslutning. Stört sorgligt, även om jag inte grät. Haha! Jag och två tjejer till satt kvar till halv ett, medans de flesta gick lite över elva ;)
Jag lovar att om en vecka eller så, så kommer jag gråta som en galning... när jag verkligen känner att klassen inte är där på riktigt... :'(

Balen igår var rätt nice. Pardans är askul! Jag älskar fan det! Annars åt vi, fotade och kollade på lärarnas kabaré. Den var halvt rolig. Vissa (elli, danny) höll typ på och kissa på sig för att de tyckte att det var så kul... :P
Vid typ tio - halv elva blev det lite tråkigt. För typ alla stack hem eller iväg någon annan stans...

Ikväll blir det School's out med bland andra Happy Can. :)

So, see u! ♥

Kommentarer
Namn: Maja

Kommer sakna allt <3

2010-06-12 @ 00:16:27
URL/Blogg: http://choudoii.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: