Hey, ho, let's go!


Yo!
Här sitter jag och håller på att somna. Kanske för att jag dygnade sista natten, men ändå. Jag sov faktiskt tolv timmar första natten hemma.

Undra när datorn tänker bli snabb igen. Jag vet inte om jag skrev det förut, men jag har ett mobilt bredband och nu har jag surfat över gränsen, så nu har glocalnet saktat ner det och vill man att det ska gå snabbare ska man betala 100 spänn extra varje månad... lol -.-

Klassresan var bäst, men jag pallar inte skriva mer om den nu. Det får bli ett långt inlägg om hela sen...

Kanske ska jag ta och värma lite mat och sätta mig ute på altanen med en tidning... kanske. Eller så blir det sims... :/


Just det, igår och idag har vi prao. Skolan tycker att det är mycket bättre än om vi skulle gå där och skräpa. Men det är verkligen inte så att man måste jobba från nio till tre varje dag eller nåt. Det är väldigt oseriöst. Så jag stannade hemma... ;)

See you later guys! ♥

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: