Guess, if you can, and choose, if you dare.


Nu är jag trött på att vara hemma!
Jag har (nästan) lust att gå till skolan och jobba... fast ändå inte. Men det är så tråkigt här - inget händer...!

Men iaf jag bestämde mig för att leta efter en snygg bikini, men vet ni vad jag gjorde istället?? haha, jag började kolla på skor ;) ;) XD



Jag vill ha ett par fina sandaler. Typ de där uppe i högra hörnet <3 de är sjukt j*vla fina! jag tror att jag har velat haft dem i ett år nu... typ. ;)
Men annars behöver jag ett par icke vita tygskor - för det är typ det enda jag har (i skoväg). Fast jag älskar det! Men då har jag ett litet problem. Vilka ska jag köpa?? Svarta smala för 99:- eller lite bredare i svart, grå eller lila för 129:-?? hmm... :/

haha, nu ska jag kolla extra noga efter en snygg bikini :)¨
So, see u! ♥

Kommentarer
Namn: Maja

SAKNAR DiG SEMLA!!! <3 <3

Dom i mitten högst upp var coolish ^^

2010-05-21 @ 16:50:14
URL/Blogg: http://choudoii.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: