The best moments in life are the moments with your friends



Såhär glad var jag idag under hela mitt kalas ;) Hade störd huvudvärk.


Min söta kusin som fyllde 4 i förrgår.


Nymålad säng. Den var typ träfärgad förut (omålad).


Nya shorts! Halsbandet var en present från min moster.


Mitt 18-200 objektiv.


Underbar parfym som jag fick av min moster.


Random bild på mig under min födelsedag. Tror att Maja tog den :)


MAT!


Kommentar överflödig...


MAJA!! ♥

Har målat om min säng, varit i forum, fyllt år, gått en väg jag inte hade en aning om, haft askul med Maja, köpt ett par shorts, ätit fööör mycket och chillat galet det här höstlovet. Och det var rätt nice faktiskt.

Skola imorgon. Måndag. Betyder att jag måste gå upp typ sex. Kul.
Höres! ♥

Kommentarer
Namn: Maja

Alla bilder från Pizza Hut är sexiga ;) Hoho, fina Johanna är bästastesteste i världen! <3

2010-11-07 @ 21:09:11
URL/Blogg: http://choudoii.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: