Dom vet ingenting om oss


Vaknade halv nio i morse och kunde inte somna om. Hade lust att läsa, men pallade inte hämta en bok. Tog upp datorn och satte på 50 First Dates istället. Gullig film, som var bättre än jag trodde.
Sen lite facebook och frukost.
Nu kommer den smarta delen:
Efter det tänkte jag duscha och tvätta håret. Problemet var bara det att när det inte kom något varmvatten kom jag på att oljan var slut (ja, vi har olja). Så jag fick duscha och tvätta håret i iskallt vatten och jag frös som en tok. Det var svinkallt!
Sen gick jag upp och bytte om och städade mitt dockskåp. Efter det åt jag lunch, chillade och städade lite. Nu sitter jag här och längtar efter mat, försöker plugga matte och lyssnar på Moneybrother som förövrigt är grym!

Väldigt lång, oinspirerande text. Helt oviktig fakta.



Igår var det typ lagfest då. Laserdome och pizza hut. Det gick ju sådär. Till en början gick det bra, men sen kom resten på hur man gjorde och då blev det mycket svårare. I alla fall så kom jag femma i mitt lag, av sju, tror jag.
Sen åkte vi till pizza hut och jag, Jossan, Johanna och Rebecca delade på en hawaii familjepizza. Den var stört god, men lite för liten. Alla ville ha den största biten.
Vid nio drog typ alla hem. Väl hemma satte jag på Bröllopsduellen och den var bra!

Nu ska jag räkna. God jul.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: