Tålamod. allt handlar om tålamod.




Jag har i alla fall snyggaste kalendern ever!

Jag och systern min stod och väntade. Ingen visste om han skulle komma ut. Ingen visste om han var på väg eller aldrig skulle dyka upp.
Efter tjugo minuter kom han ut. Han gick runt och skrev autografer, gav kramar och tog kort. Jag stod lite bakom, men i slutet när turnémanagern drog honom i armen och han sa: 'bara några till' och jag sträckte fram min übersnygga printscreen-bild och kalenderframsida, då skrev han på den. Pappret vek och böjde sig lite. Men det är fortfarande guld värt!
Typ näst sist skrev han på min lapp och sen gick han.
När jag får se honom igen? Det vet jag inte. Idag? imorgon? Om ett år? Jag får vänta och se, i slutändan handlar ändå allt om tålamod...

Kommentarer
Namn: Veronica

SV: Tack tack! Gå in i stilmallen. Leta upp "Wrapper" och ändra "WIDTH" till det antalet du själv vill ha. Fråga igen om det dyker upp några fler funderingar. Hjälper gärna till om det är små frågor för att göra en hel design tar sådan lång tid men du får alltid fråga vad du vill. Ha en bra helg! :)

2010-09-18 @ 21:30:39
URL/Blogg: http://riikacharmtroll.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: