I'd like to make myself believe; that planet Earth turns slowly.





Träffade Julia för att fota lite idag. Dock blev det inte så mycket foto, utan mer shopping och snack. Men det är trevligt det också... Fick med mig glee säsong 1, den Lars Winnerbäck-skivan jag inte hade och Elsas Värld av Sofi Fahrman hem.
Tog sedan bussen tillbaka 'hem' till landet och fixade ett litet kräftkalas för familjen. Det var väldigt gott osv.

Nu blir det snart en träff med sängen och imorgon väntar måleri och fix.

Sov gott!

Kommentarer
Namn: emelie

Vad fin din blogg är - du tar verkligen fina bilder!

Förresten, fick du mitt sms om Inte till salu? Som jag skrev får du gärna ta med dig systrarna + kompisar, säg bara till hur många (jag behöver lite mer folk)

Kraaam

2011-08-15 @ 11:01:18

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: