MIN HELG



Hade som sagt en nice helg.

Började med fredag, så som sig bör, då jag 'slösade' en och en halv timme i skolan och sen bar det av mot macdonalds... Justefan, det har jag redan berättat!

Okej, i lördags så drog jag ut till Kärrtorp, trött som faen, och hem igen, haha. Matchen jag skulle skriva om hade tydligen flyttats bak cirka två timmar, så den missade jag. Chillade hemma, höll på att somna. Käkade och sen drog jag och Jenni in till Kungsträdgården för att kolla lite på the voice '11, för att lite senare dra till Rålambshovsparken och se Ebba - the movie, som var sådär. Cool, men ganska tråkig.
Aja, men iaf, vid halv elva drog vi till Kungsan igen, men då var det slut. [Fick se Jakob och Kjell (lite coolt).]
Så då tog vi en promenad, mot Café 60, på vilken jag träffade Maja. trevligt! Hamnade till slut på café 60 som var mys och hade godaste fikat...! (driver inte. ni måste testa!)
Var inte hemma förrän klockan två, då jag stupade rakt ner i sängen.

Söndagen var en riktig chilldag då jag spenderade största delen av den framför teven och Paris Hiltons new british bff, haha, fett kul! Sen var det dags för djurgårn att spela igen. Tråkigt nog blev den till största delen en skitmatch. 
Tog mig ut och njöt av sommarens, antagligen, sista solstrålar och målade naglarna. Vilket senare följdes av mat, en cykeltur, några inköp och lite mer tevetittande.

Fick mig en riktigt skön sömn, men var brutalt trött imorse när klockan ringde 6.30...

Ska tagga för träning nu! Hade! ♥

blev j*vligt långt, men hade lust att berätta...

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: