två dagars sammanfattning...


När vi kom hade min kusin Anna gjort en fin skylt...


...och pilar, så man skulle hitta folket... :P


Några flaggor och ett äppelträd


en kusse


jag käkar 'hemmagjort' äpple


såhär fint hade min faster gjort med flaggor


vi systrar satt och snackade lite om allt och inget


sen spelade vi lite kubb :)


Lite senare ville även en grannkatt, Harley, vara med. Fast han slappade på soffan ;)


Kvällen och dagen avslutades med kräftskiva i ett tält med mygg ;)

Hey guys!♥

Hade väl det helt ok igår i Åkersberga. Bra väder, bra mat (kladdkaka! omg! åt tre bitar), lite kul folk och massa foton.

Idag chillade jag och 'spelade' match. Satt på bänken hela... Men spelar roll, vi vann med 4-0, så det var nice! Fortfarande obesegrade. Kolla här [välj sedan: tävling/domare: seniorer: tabell: damer: dam 5B]

Nu ska jag glo lite på två och en halv gubbe och sen ladda inför imorgon. Skola och träningar. Wihooo!
Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: