One day your life will flash before your eyes. Make sure its worth watching.


2011 har, helt överlägset, varit det bästa året i hela mitt liv!
Sammanfattar det med en lista...

Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?
Jaaa, massa saker…! Bland annat så tog jag kontakt, och lärde känna massa nya människor. Det hade jag inte vågat gjort för ett år sedan.

Höll du några av dina nyårslöften?
Alla fyra! :) eller de var mer som mål, men det är typ samma sak…

Dog någon som stod dig nära?
Nej, vilket är tur.

Vilket datum kommer du alltid att minnas?
Oj! 2 oktober, tror jag.

Vilket var ditt största misstag?
Att inte gå på mina egna magkänslor och att jag förstorade upp allting hela tiden, tror jag.

Vilket var ditt bästa inköp?
Mina bruna converse har jag använt ganska mycket… eller den nya jackan.

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder. Helt klart!

Vad gjorde dig riktigt glad?
Att det finns så mycket kärlek i människor, att få kärlek, att jag insåg att jag hade uppfyllt mina mål för 2011 osv.

Vilka låtar eller artister kommer få dig att tänka på 2011?
Nej, men vad klurigt! LMFAO, tror jag. Night of your life med David Guetta, Titanium…

Blev du kär?
Liiiite.

Hatar du någon som du inte hatade förut?
Jaa, eller hatar kanske inte, men gillar mindre.

Vilken var den bästa boken du läst under året?
Måste ha varit; Jag är tyvärr död och kan inte komma till skolan idag.

Vilken var din största musikaliska upptäckt?
Funderade länge, men Adele – helt klart!

Önskade du dig något som du fick?
Ja.

Vad gjorde du på din födelsedag?
Jag fick paket, träffade bästaste Eric Saade och åt på restaurant med familjen!

Hur skulle du beskriva din klädstil?
Stilren, haha! Ne, jag vet inte. Typ klassik med fjortisinslag…

Vad fick dig att må bra?
Träningar, sömn och kärlek ärligt talat.

Vilken kändis var du mest sugen på?
Eric Saade antagligen. Såg honom 6 gånger 2011.

Finns det något som du skulle kunna ha gjort bättre?
Typ det som står på största misstag…


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: