tre saker ingen vet om mig.


Känns som att jag har skrivit allt här på bloggen någon gång... 
finns bland annat fem punkter här!
Kan däremot uppdatera dem med att jag har sett Dirty Dancing nu och att jag har slingat mitt hår blondare två gånger.

Säkert någon som vet något, men här är iallafall tre punkter om mig:

Jag gillar inte blodpudding.
Inte världens grej, men det är det enda jag inte äter. Dock så tror jag att om jag skulle få det serverat så skulle jag nog gilla det.

Jag har (bara) känt min bästa kompis i 4 år.
Vi började i samma klass i sjuan - 2007.
P.S. Hon är bäst! D.S.

Jag har aldrig snoozat.
Det är sant! Har varit på väg några gånger, men har lyckats låta bli. Jag tycker att det är värsta bragden, haha!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: