en liten uppdatering


lägger in en bild vid ett bättre tillfälle

Hej!
Här har det varit lite dött... Har ärligt talat haft fullt upp och inte suttit vid datan sen jag skrev förra gången. Då var det söndag, idag är det torsdag, hehe.

På måndagen drog jag med mig familjen och Anton till Spånga och kollade när DIF krossade råttpacket från solna med 12-4 i bandy. På tisdagen hade jag träning på kvällen. Helt galet jobbigt, men värt! Igår, onsdag, var jag med Maja hela dagen. Vi sprang oss helt trötta på en skogsslinga på 2,7 kilometer. Idag hängde jag med Anton i stan, träffade hans familj och lite så. Har kortat ner allt rejält för att det har hänt ganska mycket
Imorgon ska jag sova ut, byta lite julklappar i forum och kolla Beverly Hills resten av tiden. Låter ganska bra, tycker jag....

Puss, hej, så länge! ♥

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: