Himlen luktar plast, hjältar överallt | UPDATE



Tjena, tjena, mittbena!
Okej, nu är det såhär. Snart mat, sen uteträning och sen sooova. :)

Helgen var rätt bra. (liiiista!)
Fredag: Drog hem till kusinerna direkt efter skolan. Var kul att se dem igen :)
Lördag: Pluggade hela dagen och sen kom kusinerna och farmor och farfar hem till oss för att fira min syrra, som fyllde 14 i torsdags...
Söndag: Skrev uppsats hela förmiddagen. Sen var det Difgårn på Skytteholm (Y) och sen träning och solsidan på det.

Måndag: Skolan, fick sluta tidigare eftersom svenskaläraren var sjuk (Y) och sen åkte jag hem och fotade och flyttade...

Imorgon har hela min skola friluftsdag och jag ska köra curling! Det blir skojsigt... ;)
Puss och kram, skumbanan ♥

Gode Gud, om mitt hjärta brister, laga det med Karlssons klister
ur 'Svinalängorna' - fett bra!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Blogg:

Kommentar: